karakartal717 arklar belki daha önce gündeme gelmiştir ama bu hata bende yeni oldu wolf2005 i yükledikten sonra oyunu her actıgımda button configuration ayarları degisiyor bunun cözümünü bilen var mı
digimax dostum sanırım joypaddan bahsediyorsun.wolf patchle pek alakası olmaması lazım ama settingden ayarladıktan sonra registre et yani kaydet..