ua_gokhan1905 arkadasım merak etme en gec aksama elinde olur saat 7 7 30 gbii elimden bi şey gelmiyo ne yapayım
saviola 654 dıt dıt dıt dıt dıt dıt bağlanamıyor ....dıt dıt dıt dıt dıt dıt bağlanamıyor........ ooooff yamamızı yayınlıyamıyoruz şarkısını dinlemek için rapidshareyaktınbizi yaz 3988 e gönder ooooff yamamızı yayınlıyamıyoruz şarkısı cebine gelsin :,(
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 arkadasım merak etme en gec aksama elinde olur saat 7 7 30 gibi KADER KISMET BAKARSIN 5.30 OLUR %21 İHTİMAL
saviola 654 3.patchime imza atmak üzeriyim fakat bu sefer dier ikisindenn farkı var bi profösyonal biri ile çalışıyorum
ua_gokhan1905 ya bişey sorcam sen oresmi nasıl koyuyosun bende bi resim varda koyuyorum olmuyo yoksa baska bişeymi var
saviola 654 şey senin resmin çok büyüktür bu boyutlardaysa hızlı linklere gel avatarı düzenleyi seç en altta gözat tan resmini seç (ama resim çok büyük olmayacak ok)
saviola 654 HABERLER NE DURUMDA SOUND PATCH BİDE RAPİD SHARE İLE Mİ YOKSA YOUSENDİT TEN Mİ YAPIYORSUN
saviola 654 YAPTIN GALİBA AVATAR OLAYINI http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=41962