ua_gokhan1905 ARKADAŞLAR İSTEDİGİNİZ ŞARKILARI YAZIN SİZE ONA GÖRE ŞARKILAR YAPAYIM HERKES ÖNERİLERİNİ ANAMENÜ:... GELİŞMİŞ LİG:... LİG:... CUP:... FORMATİON:... VS... ŞEKLİNDE YAZSIN OK??
saviola 654 yapabilirmisin çok heyecanladım.o zaman anamenü:tarkanın türkiye için yapmış olduğu şarkı gelişmiş lig:şampiyonlar ligi müziği lig:usher yeah cup:4 sene üst üste şampiyon oldun FORMATİON:... VS...: onuda fb marşı yap ayrım olmasın
XII Orjinal Mesajı Yazan: saviola 654 yapabilirmisin çok heyecanladım.o zaman anamenü:tarkanın türkiye için yapmış olduğu şarkı gelişmiş lig:şampiyonlar ligi müziği lig:usher yeah cup:4 sene üst üste şampiyon oldun FORMATİON:... VS...: onuda fb marşı yap ayrım olmasın cup we formation a katılmıorum cepda we are the cahmpion çalsın...
ua_gokhan1905 arkadaşlar herkes kendi fikrini yazsın elimden geldigi kadar hepsini yapmaya calişıcam merak etmeyin yarın veya öbür gün dosyalar hazır olur saviol merak etme galatasaray içinde ayrı bir patch yaparım ama şimdi herkesin yararlanabilecegi birşey yapmak istiyorum ok
ua_gokhan1905 kimsede tarkanın türkiye için yaptıgı şarkı varmı yada yoksa bir link versin ben indiirim ok?
saviola 654 arkadaş geçen gördüm nette benim bilgisayarda var diye indirmedim ama yokmuş şimdide o siteyi malesef bulamıyorumm.LüTFEn BİlEn Biri yardım EtSiN YAAA
saviola 654 buldum upload ediyorum az sonrA elinde olur parça aynı zamanda usher ve champıons ligi şarkısını da uplaod edicem ok
ua_gokhan1905 senin bilgisayarda varsa buraya upload et forma koy ben alırım ok??http://rapidshare.de/en/main.html
ua_gokhan1905 BU GÖNDERDİGİM DOSYA GALATASARAY İÇİN YAPILMIŞ BİR PATCH SADECE DOSYAYI BİR YERE KOPYALIYORSUN GERCEKTEN ÇÖZÜNÜRLÜK FALAN ÇOK İYİ HOŞUNA GİDECEGİNDEN EMİNİM ESKİ DOSYAYI SAKLA EGER BEGENMESSEN SİLERSİN ESKİ DOSYAYI KULLANMAYA DEVAM EDRSİN BİR İNDİR BAK BOYUTU COK FAZLA BÜYÜK DEGİL AL BU İNDİRİCİGEN LİNK ALTTA ACILAN SAYFADA FREE YAZIYO ORAYA TIKLA 40 SN FALAN BEKLE SONRA DOSYA ALTTA CIKACAK ORADAN İNNDİR http://rapidshare.de/files-en/609202/gs_anamenue.rar.html
saviola 654 şampiyonlar ligi müziğini bulamadım .e-type campione müziğini upload ediyorum.onu koyarsın e-typede güzel bu arada bir oluruz yolundayı buldum çektim şimdi yazıyorum
saviola 654 uplaod çekemiyorum sorun var link veriyim indirin. http://www.nostaljim.com/sms.html?sn=Tarkan orda bir oluruz yolunda var yanda indire tıklayın ondan sonracığma çıkan yerde indir yazısına sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet yapın
ua_gokhan1905 Orjinal Mesajı Yazan: saviola 654 şampiyonlar ligi müziğini bulamadım .e-type campione müziğini upload ediyorum.onu koyarsın e-typede güzel bu arada bir oluruz yolundayı buldum çektim şimdi yazıyorum merak etme bende şampiyonlar ligi müzigi var onu yaparız kolay sen şunu gönder yeter
saviola 654 Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 benim dosyayı indişrdinmi gerçekten nasıl dedigim kadar varmıymış tabiki gs liler için ideal