Arkadaslar,
Sitede pek cok konu acılıyor ve takip ediyorum. genelde hep isi cok iyi bilen arkadaslar yazısıyor ve ben de bundan faydalanmaya calısıyorum ancak ozellikle stadyum, tezahurat giib seyler nasıl eklenir bilmiyorum. dokumanlar dosaysında formanın nasıl eklendigi var. Oradan onu ogrendim. Aynı sekilde stadyum, tezahurat gibi eklentilerin nasıl eklenecegini bilen bir arkadas, vaktini ayırabilirse ve bize de anlatırsa cok memnun olurum. Sitede inanılmaz guzel ekler cıkıyor ama ben yapamıyorum. eminim benim gibi dusunen pek cok kisi vardır. Bir arkadas vaktini ayırabilirse cok cok guzel olur. İlgilenen herkese simdiden tesekkurler.
axxis