Exvision Zannettiğim kadar kötü değildi bu haftaki program . . Ertan'ın götürdüğü yerler ise çok kötüydü :) Cenk kaybetti ve sünnet kıyafeti gideyerek sokakta dolaştı . . Gördüğü kızlara ise çıkma teklifi etti ve sonunda birisi kabul etti . :cokkomik:
STRIKER gittikleri 'yemekhane' süper di tavuk göğsü yedi adam :D ...sonra çay bahçesi ( 500 bine çay mı olur ya!! :) )
JesusChrist Özellikle ceza kısmı çok komikti.İlk Cenk'in kaybetmesine üzüldüm fakat sonra cezayı görünce iyiki o kaybetmiş dedim.
Exvision Geçen bir lafım olmuştu ne kötü bölüm bu olacak diye . Aynı cümleyi bu hafta için kuruyorum :D Çok saçma bir konu ve espirinin sıfır olduğu bir bölümdü . . . Ama Erdem'in yenildiğini görmek sevindirdi beni . .
zorbey saçma sapan evlilik programları yüzünden böyle eğlenceli programların saatlerinin geç vakite alınması biçok kişinin izleyememesine neden oluyor. Hele bide öğrenciysen bu duruma iyice kıl oluyosun
Exvision Yeni bölümün iddaası ise "Kelepçeye en fazla kim dayanır" . Bir kelepçeye birbirlerini bağlayıp yaşamaya çalışacaklar...Program saat 00:30'da Show Tv'de . Gülmeye hazır olun . . .
zorbey Size çok iyi bir haber. Artık Cenk mi Erdem mi yi internetten izliyebilirsiniz. http://www.showtvnet.com/cenkerdem/index.shtml
Overkill Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Dün nedense yoktu program. Vardı, vardı fakat saat 02:05'de başladı. Show tv belki beyaz show'la rekabet yaratmamak için yaptı ama yinede yaptığı büyük terbiyesizlik. Herneyse kaçıranlar fazla üzülmesin çokda iyi değildi zaten. Cenk&Erdem beyler kendilerini kelepçeyle birbirine bağladılar. Kelepçeye en uzun süre dayananın kazanacağı yarışmayı Cenk kazandı. Erdem "miss world" kıyafetleri ile beyoğlu sokaklarında arz-ı endam etti..
Exvision Orjinal Mesajı Yazan: Overkill Vardı, vardı fakat saat 02:05'de başladı. Show tv belki beyaz show'la rekabet yaratmamak için yaptı ama yinede yaptığı büyük terbiyesizlik. Herneyse kaçıranlar fazla üzülmesin çokda iyi değildi zaten. Cenk&Erdem beyler kendilerini kelepçeyle birbirine bağladılar. Kelepçeye en uzun süre dayananın kazanacağı yarışmayı Cenk kazandı. Erdem "miss world" kıyafetleri ile beyoğlu sokaklarında arz-ı endam etti.. Vallahi büyük terbiyesizlik...O saate alacağına ertesi güne alsalardı.Gerçi bu tarz düşünceler sadece bizim aklımıza gelir
Medya Dun gece saat 4'e kadar bekledık programı vermedıler.Ne hevesle beklıyorduk.Begenılen programı nasıl kaldırırlar. :mad: _____**RutHlesS**_____