Orjinal Mesajı Yazan: slckoz_fb
arkadaşlar pes4 ü win98 de oynayanların çoğu oyun çıkışında hep hata alıyodu ve sonuç olarak bilgisayarı yeniden başlatmak zorunda kalıyoduk.ee hani çözüm diyosunuz siz şimdi;
oyunun 1.cd sini takın oradaki "instmsia" ve "IIScript9" dosyalarını oyun sistemde kuruluyken kurun ve çıkıştaki dertten kurtulun.eğer bu dosyalar cd içinde olmayanlar varsa yazsın ok.
dün bunun şerefine oyuna 15-20 kere girdim çıktım :drooling:
slckoz_fb kardeş bende de aşağıdaki sorun var. ona da bi çözümün var mı? varsa lütfen yazar mısın?
Bende windows98 second edition var. pes4 ü yükledim . yükleme bitince
C:...pes4.reg de bulunan bilgiyi kayıt defterine eklemek istediğinizden emin misiniz?
diyor ben de evete basınca
C:...pes4.reg alınamıyor.Belirtilen dosya bir kayıt belgesi değil. sadece kayıt dosyalarını alabilirsiniz
diye bi hata veriyo.
Sonuç olarak oyun tam olarak yüklenmiyo ve oyunu oynayamıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim
NOT: Başka bi forumda oyunu silip yeniden yükleyince sorunun düzeldiğini söylüyodu. Denedim fakat gene aynı hatayı verdi. Ayrıca winxp de bu sorun yok.