ravenpol arkadaşlar şimdiye kadar kitserverlar sayesinde önce takım formalarını sonra 3. yada 4. formalarını şimdi de istediğimiz kadar topları ekleyebildik oyuna merak ediyorum acaba mevcut olarak 4 tane bulunanan font(numara) sayısını çoğaltan bi server çıkarmı sizce bu mümkün olabilirmi....iyi olmazmı sizce.. :cokkomik: :applause:
KaptanNeo ARİEL adam piskopat gıbı olm soylesen takla bıle attırır... adamın yapamadıgı sey yok kesin yapar...
burgaz Orjinal Mesajı Yazan: ravenpol arkadaşlar şimdiye kadar kitserverlar sayesinde önce takım formalarını sonra 3. yada 4. formalarını şimdi de istediğimiz kadar topları ekleyebildik oyuna merak ediyorum acaba mevcut olarak 4 tane bulunanan font(numara) sayısını çoğaltan bi server çıkarmı sizce bu mümkün olabilirmi....iyi olmazmı sizce.. :cokkomik: :applause: ya sevgili ravenpol ben biraz geri kaldım galiba bu 3 ve4. forma seçimini nasıl yapabilirim.Bende wolf un 3.0 patch i kurulu bunun üzerine yapabilirmiyim acaba?
ravenpol bana msnden ulas sana ayrıntılı anlatırım hem forma hem top işini mustafa_eren2002@hotmail.com msn adresim...yardımcı olurum...tabi bende bazı arkadaşlardan yardım aldım burada onalrı anmadan geçemeyeceğim...saygılar...