Arkadaşlar Online sorunları coğumuz giderdik. Bir kaç arkadaşla Online Pes4 oynuyoruz ve gerçekten inanılmaz zevkli.. Online oynayabilen herkesin katılacağı bir lig yada turnuma düzenleyebiliriz. Fixtur gibi birşey yaparız ve skorları düzenli olarak oraya yazarız. Tabi eleme usülü bir turnuvada düzenleyebiliriz. İsteyen istediğini takımı alır. Ama söyle bir sorun var 256kbps dsl bağlantısı olan arkadaşlar host olamayacaklar cünkü cok lag oluyor ama yinede deneriz... Umarim yeterince kişi toplarız.
Katılmak isteyenler msn yada icq , takım ve bağlantı hızını yazsınlar..
Oyuncu Listesi
Msn :cihan@msn.com
Takım: Inter
Bağlantı : 512k
Msn:umit@hotmail.com
Takım : Fransa
Bağlantı : 256k
Msn:mrhamido@hotmail.com
Takım : İngiltere
Bağlantı : 256k
Msn : anyisles@ankaramania.com
Rakım : Barcelona
Bağlantı : 256 k
Msn:bekirfb@hotmail.com
Takım : R.madrid
Bağlantı : 512k
Msn:gostik_erdogan@hotmail.com
Takım : -
Bağlantı : -
####################################
ONLINE SORUNU NASIL GIDERILIR?
####################################
Online sorunu olanlar :
Öncelikle sizin için yüklediğim bu dosyayi çekin
http://www.cihan.biz/pes4.rar
Dosyayi actiktan sonra yapilmasi gerekenler:
1.Orginal exe PES 4 içindeki pes4.exe ile değiştirilir.
2.Update Yapılır.
3.Crack içindeki pes4.exe PES 4 dizinine yüklenir..
Bunlar yapildiktan sonra oyuna girilir ve ALT+ENTER tuşlarina ayni anda basilir.
Bu olaydan sonra PES4 pencere içinde açılacaktir ve Başlik kisminda V1.10 ibaresini görmeniz gerekmektedir..
Eğer göremiyorsaniz oyunun DVD versiyonunu bulup(netten cekebilirsiniz) tekrar deneyiniz.