Orjinal Mesajı Yazan: emın_unver
benimde bir sorum olacak ben şimdi creation center da kendim fenerbahçeyi yaptım onu oyuna yama şeklinde aktarmak istiyorum fenerbahçe patch şeklinde onu nasıl yapabilirim?
çok zor gibi görünüyor ama çok kolay
önce yaptığın takımın id si sonra oyuncuların id sini tek tek öğrenip zdata lardan face, forma , pankartları export edicen sonra bitane yama alacaksın ( tsl final edition olabilir , 4 büyükler yaması olabilri ) onları açıp onların içinde setup.bat dosyası var onu iyice inceleyeceksin ordaki gibi setup.bat dosyasını kullanaran export ettiğin texttureleri import için setup hazrlayacaksın bu yarım saatte veya 1 saatte öğrenilecek bir iş değil bunları uğraşıp senin çözmen gerekiyor ben sana burda yeterince bir açıklama yaptığımı düşünüyorum sana başarılar