Merhaba arkadaşlar .Ben 1 hafta önce yeni bir lige başlamıştım .İlk sezonda Fenerbahçe ile şampiyon oldum .UEFA Kupası'nda Çeyrek Final'de elendim .İkinci sezona geçtim .Anatoli TODOROV ve Evandro RONCATTO'yu ileriye aldım forvete güç katsınlar diye .Todorov 1 ay sakatlandı .Roncatto'yu ise milli takıma çağırdılar .1 ay milli takımda kalacaktı Roncatto .Onu da geriye çağıramadım .İkinci sezonumun CL maçında Türkiye'nin UEFA Sıralaması'ndaki yerinden dolayı ön eleme oynamak zorunda kaldım .O arada Tuncay sakatlandı .Alex'i milli takıma çağırdılar .Tuncay-Alex-Roncatto-Todorov ile birlikte as takımdan 4 kişi gitti .Ve kendi evimde 1-0 deplasmanda 2-1'lik yenilgilerle kupaya veda ettim .Türkiye Ligi'nde ilk maç G.Saray ile yine eksikler var .Maç 1-1 bitti .2. hafta Denizlispor o da berabere .Yine eksikler var .Neyse UEFA'da Everton'u seçtim .Todorov iyileşti derken A.Sebatspor maçından 2 gün sonra antremanda sakatlanmış .3 hafa oynayamayacak UEFA'da yok .Roncatto formsuz .Jay Jay Okocha'yı transfer ettim hiçbirşey yaptığı yok .Serhat sakatlandı Everton maçında oynayamayacak .Tuncay Everton maçına yetişemiyecek .Ee ne kaldı geriye .v.Hooijdonk ve Semih .Defansta eksiklikler var .Fabio Luciano kiralıktı gitti defansın düzeni bozuldu Nobre'de gitti .Tavsiyeleriniz nelerdir ? Ligde 15. sıradayım 6 maçta . :bilmem: :bilmem: