Westerly Codegen 450k Webcam aldım,pc e kurdum fakat çalıştıramadım bu kamaradan kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa seviirim :confused:
artoryus Selam Dostum bende biraz önce aldım ve taktım bende ilk başta çalıştıramadım eğer makinanda tv kartı varsa ondan olabilir capture kartı otomatik seçiyo sen onu webcam olarak ayarla ama bende mavi ve kırmızı renklere gıcığı var bunun beyaz gösteriyo ne yapsam düzeltemedim kolay gelsin ???..... :bilmemki: