hwoarang ati rodeon 9200 s aldım ve driverini kuruyorum fakat olmuyor.aygıt yönticisinde hata işareti var ve şöyle yazıyor.yeterli boş kaynak bulunamadı ve çalışması için diğer aygıtlardan birini durdurun filan yazıyor.görüntü 4 bitten yukarı çıkmıyor..bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Flexy Harddiskinde boş alan olduğundan eminmisin. Donanım Çakışmasıda olabilir ama 1.ihtimal daha ağır basıyor.
hwoarang bilgisayarı formatladım yine de olmadı. 20 gb harddiskim var. heralde çakışma var nasıl halledeceğim bunu..