bir kaç soru daha benim sistem p4 3000 prescott anakart asus p4p800-x normal bilgisayar çalışısrken işlemci ısısı 30 derece civarındayken oyunlarda 55 derece seviyesine kadar geliyor.bu sıcaklık fazla mı.....
bir de ekran kartınınki de 45 civarında oluyor oyun sırasında ....bu değer iyi mi yoksa fazlamı