ya arkadaslar benim çoook uzun süredir bir derdim var,tutamam içimde deyip bi çıkarayım belki biri bi öneride bulunur da hallederim düsüncesiyle yazıyorum bu kalbiniz kadar temiz forum sayfasına.
baslıktan da anlaşılacagı üzere ben herhangi bir oyundan cıkmak istedigimde "exit windows", ne yazık ki windowsa dönüp anında bilgisyar reset atıo,(kapanıp acılıo)...bu sorun hangi sebeple gerceklesio ve daha önemlisi nasıl çösebilirm?
ilgi gösterip yardım edebilecek arkadaslara simdiden tesekkürler..
regards,
orc