Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN
adam onceden mektup falan yazmistir
Zuauhahahahhaha... :cokkomik:
---------------------------------
İşte adamın mektubu :
Siz bunları okurken ben...
Motoruma sevgilimle binerken frenleri bozuk olacak .. Ve bende şapka (!) (zUhahaha)mı ona vereceğim.. Onun hayatı kurtulacak .. Beraber bi binaya toslamayı düşünüyoruz.. Arkamdan ağlamayın.. Kalın Sağlıcakla...
İmza :
xxxxxxxxxxxxxxx