ilk önce şu formaları editlemek için bi program falan mı var yoksa photoshop la falan mı yapılıyor ve poc programını açtım yüzlerden birini we_gs ile export ettim açtım poc ta fakat hata verio .exe dosyası falan istio ne yapmam lazım ilginize şimdiden teşekkürler