Oyuncuların sözleşmeleri devre arasında filan bitmiyor, yalnızca sezon sonunda bitiyor. Bi sezona başladğn zaman o sezon boyunca oyuncun seni bırakmaz ancak sezon sonu geldiğinde, son maçı da yaptıgında ekrana bazı uyarı mesajları gelicektir. "Change team name/Strip" "edit team" ...vb gibi mesajlar... Onlardan bi tanesi de "Renew Contact" Mesajı. Bu mesajı gördüğünde mutlaka ona gir. Sana oyuncularının listesini çıkaracaktır. Bazı futbolcuların adının yazdığı yerin solunda beyaz bir ok görüceksin; işte onlar sözleşmesi bitmiş oyuncular... Bunların üzerine gelip enter a basarak yeni mukavele imzala, böylece oyuncuların sende kalıcaktır. Yalnız her oyuncu kabul etmeyebilir, bu sefer de o kabul etmeyen oyunculara negotiations'ın my team bölümünden tekrar gir ve fiyatını yükselt... Daha ayrıntılı açıklayamazdım herlade... :)