tekrar tekrar konu acmak istemiyorum ama 3 yıllık uyeyim sunlara bir cevap alamadım 2 aydır soru1-3d analiz i kurdum isaretlemelerı yaptım ama tam bır acıklama olmadıgı icin oyuna aktaramadım 2-wolf un patch ini indirdim onuda aktaramadım oyuna 3-kit server herzaman hata verdi indirdim duruyo formalarıda indirdim oyuna acamıyorum 4-son olarakta hiz sorunu power st. 3d analiz ve bilg ayarlamaları nasıl olmalı gforce2 biliyorm biraz uzun oldu ama sabırla okuyan olursa ve bilgisi nelere yeyiyorsa lutfen cevap yazsın tesekkurler eger edemezsem***