şöyle anlatayım olayı, önce d'den 3 hat çizin babalar gibi 3 eve de.....ardı sıra bunlara deymeden yapabileceğiniz son hamleyi yapın, yani suyu ya da elektiriği 3 eve, yukardan dağıtın daha doğrusu d'nin üstünden dağıtın, bi şekilde işte, anladınız :P
ondan sonra bakın mesela sudan, en sağdaki eve hat çektiğinizde, o rası artık elektrik için kullanılamaz oluyo kesişmeden ne zaman ki sudan ortadaki eve de daha yukarısından hat çekerseniz ki buna zorunlusunuz kesişmeden götümek istediğiniz için....
bi hayli karışık oldu ama sanırım bunu herkes anlamıştır ya, niye salak gibi yazdım ki ben bunu :)