Cen_Tu Arkadaşlar biliyorum Bursaspor 1. Ligde değil ve oyundada yok. Ancak oyunda Bursasporu hatırlamak isteyenler olur diye bu reklam panolarını hazırladım Umarım beğenirsiniz. SAĞ TUŞ FARKLI KAYDET www.members.lycos.co.uk/centu/Bursaspor_Reklam_Panosu.zip SAĞ TUŞ FARKLI KAYDET
Cen_Tu Orjinal Mesajı Yazan: bak-lava aslında güzel ama indiren pek olmaz sanırım Önemli olan böyle bir çalışmayı yapıp vatandaşın hizmetine sunmak gerisi onlara kalmış.