Orjinal Mesajı Yazan: saviola83
eline sağlık güzel olmuş da keşke arka plana hagi yerine başka bişey koysaydın. mesela lig veya gelişmiş lige koyduğun resimlerden birini. bi de menü türkçe olunca garibime gitti. alışamadım bi türlü. bunu orjinal haline nası döndürebilirim ?
Kardeşim sen galatasaraylı olduguna emin misin??
Hagi dünyadaki sayılı oyunculardan biri oldu hep ve deil GS, Tsl de oynamış açık ara en iyi, en yetenekli, en ünlü futbolcudur. Ciga'yı koymayıp kimi koyacaktı ki!!!!
Ua-gökhan ellerine sağlık dostum sen aldırma bildiğin gibi devam et