merhaba.hoşunuza giderse kullanbilirsiniz.top yamalarını yapamayan arkadaşlar rahatlıkla import edebilirsinizi bu topu.ball09tex.bin dosyasına yapabilirsiniz sadece bu topu çünkü mdl dosyası o dosyanın içinde.sorun çıkarsa yazarsınız.
http://members.lycos.co.uk/onlyweman/
pes4 için iyi bir kaynak bence bir göz atmanızı tavsiye ederim