haftalardır süren çalışma bitti. :type: işte PES4 ana menü.
bu ana menüyü çok beğeneceğinizden eminim.
özellikle dikkat etmenizi isteğim animasyonlar var. biri ana menüde diğeri edit menüsünde.
animasyonlar , renk düzenlemesi ve diğer e_text dosyasının editi tamamıyla abime aittir. ona çok teşşekkür ediyorum. :applause:
yorumları bekliyoruz...
NOT: arkadaşlar videoda puma kramponu buco007 den aldığımı yazmışım.
kramponun sahibi bule dir. bule arkadaşım kusura bakmasın. bu arada onunda ellerine sağlık.
Videoyu">http://www.freewebtown.com/bigbigmen/bigbigmen_little.wmv>Videoyuİndirmek İçin Buraya Tıklayın >