arkadaşlar benim sorunum windowsu en baştan yüklüyorum ve bilgisayarımın temizlenmesini istiyorum...fakat yüklemeyi tamamladıktan sonra eski dosyalar hala
yerinde duruyor...bi de yüklemeyi başlatırken telefon numarası alan kodu gibi şeyler soruyordu,onlarıda sormamaya başladı...yardım edebilirseniz sevinirim... :confused: :confused: :confused: