erelfb arkadaşlar creative inspire T7700 7+1 aldım kurulum tamamen doğru fakat sadece 2 kolondan ses çıkıyor.. mesela çalışan kolonun fişini çıkarıyorum aynı porta çalışmayanınkini takıyorum çalışıyor yani 7 porttan sadece 2 si çalışıyor... ses kartım creative sb live 5.1 acaba ses kartındanmı kaynaklanıyor? audigy zs 2 alsam düzelirmi? yardımlar için teşekkürler..
JamSessioN Dostum bu sorun 1 hafta önce benim başımada geldi. Creative in software playerından eax sistemini enable yapınca düzelio fakat senin durum biraz daha farklı. Senin kartın 7.1 i desteklemesi lazım.Yani sorun kartında. Benim sistem 5.1 kartım 7.1 destekli.
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: RaceDoctor Başlat/Tüm Programlar/Creative sorarken bunu kasdetmedim pc de o program yok neyse buldum player ile alakası yok... ses kartı ve driver ile alakalı...
_Ghost_ Denetim masası Ses efekti ve ses aygıtları Ses ayarı orda Hoparlör ayarında ki gelişmiş ordan kaçtanesinin çalışması istediğini ayarla büyük ihtimalle sende orda masaüstü stereo hoparlör yazıyor
erelfb Orjinal Mesajı Yazan: _Ghost_ Denetim masası Ses efekti ve ses aygıtları Ses ayarı orda Hoparlör ayarında ki gelişmiş ordan kaçtanesinin çalışması istediğini ayarla büyük ihtimalle sende orda masaüstü stereo hoparlör yazıyor onuda denedim daha önce hepsini seçtim :D yok hoca ses kartındandır kesin benim ses kartı creative sb live 5.1...