Black God Evet İbrahim arkadaşımızın başlattığı türkçeleştirme Olayını Bende Yapiim Dedim Oyun full türkçe olacak size yavaş yavaş resim göndercem şu an menülerden sadece master ligin bir bölümü ile training mod un bir bölümü kaldı edit mod tamamen bitti bu master lig den resim bu da edit moddan
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 NE ZAMAN LİNK VERİRSİN ACABA KANARYAGÜCÜ???? Dedim ya artık scn le çalışıorum o yüzden muhtemelen bu yamayı scn tsl ile çıkarcaz yani tsl nin içinde olacak
ua_gokhan1905 Orjinal Mesajı Yazan: Black God Dedim ya artık scn le çalışıorum o yüzden muhtemelen bu yamayı scn tsl ile çıkarcaz yani tsl nin içinde olacak ÇOK SEVİNDİM KANARYAGÜCÜ ŞANSIN BOL OLSUN İNŞALLAH BİR SORUN KALMADAN ÇIKARTIRSIN BAŞARILAR!!!!
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 ÇOK SEVİNDİM KANARYAGÜCÜ ŞANSIN BOL OLSUN İNŞALLAH BİR SORUN KALMADAN ÇIKARTIRSIN BAŞARILAR!!!! Sağol Artık nickimde Değişti SCN de çalışmak tarafsız olmayı gerektiriyor bende kurallara uyuyorum
ua_gokhan1905 İŞTE SEN BUSUN YAPTIGINDAN HERKES FAYDALANMALI GS'LİSİ FB'LİSİ BJK'LİSİ HERKES TABİKİ!!!!
ua_gokhan1905 BEN BİR YERDEN TSL Yİ İNDİRDİM FAKAT GÖRDÜM Kİ SENİN KADAR BASARILI OLAMAMIS SADECE KADROLARI DEGİŞTİRMİŞ RESİMLERDEN GÖRDÜGÜM KADARIYLA SENİN TSL LEN DAHA GÜZEL VE GENİŞ KAPSAMLI GERCEKTEN SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM!!!
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ua_gokhan1905 BEN BİR YERDEN TSL Yİ İNDİRDİM FAKAT GÖRDÜM Kİ SENİN KADAR BASARILI OLAMAMIS SADECE KADROLARI DEGİŞTİRMİŞ RESİMLERDEN GÖRDÜGÜM KADARIYLA SENİN TSL LEN DAHA GÜZEL VE GENİŞ KAPSAMLI GERCEKTEN SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM!!! Benim tsl m diye bişi yok Bizim var oda SCN in olacak ama yinede sağol
Joetri Kanaryagücü tebrikler hayatimda gördügüm en kabiliyetli adamsin sen herseyi yapiyosun:) TSL ile kesin yayinlanicak dimi?
Black God Orjinal Mesajı Yazan: fb mania Kanaryagücü tebrikler hayatimda gördügüm en kabiliyetli adamsin sen herseyi yapiyosun:) TSL ile kesin yayinlanicak dimi? Abartmaya gerek yok tsl ile yayınlanacak
rixi Vallahi benim bildiğim DKZStudio la değişiyor ama başaka bi program kullanıyorlarsa bilemem.Kanaryagücü sana helal olsun çok çalışkansın.Bende seni SNC'YE neden olmıyorlar diye düşünüyordum hayırlı olsun.Başarılarının devamını dilerim...
Black God Orjinal Mesajı Yazan: emreun Vallahi benim bildiğim DKZStudio la değişiyor ama başaka bi program kullanıyorlarsa bilemem.Kanaryagücü sana helal olsun çok çalışkansın.Bende seni SNC'YE neden olmıyorlar diye düşünüyordum hayırlı olsun.Başarılarının devamını dilerim... eywallah elimizden geleni yapıyoruz scn de sağolsun destek oluyor
oydemir Ellerine saglık Black God güzel çalişma umarım en kısa zamanda bitirirsiniz emeği gecen tüm arkadaşlara teşekkürler çalişmalarınızda başarılar diliyorum...