4MyStErY3 Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER (ram kaç?) kasar baya ama 640x480 de oynarsın heralde bilmiyorum Evet ark. sana katılıyorum :scn_onay: .özellikler low da 640x480 de oynarsın. :type:
4MyStErY3 deneyerek bulursun en rahat hangisi ama sistemin rahat çalışması için dediğim gibi 640x480 ama bi de 800x600 da dene
memooo_gs 800*600 de daha rahat calısabilir cunku 640*480 de daha fazla kasabiliyo low 800*600 oyna daha rahat olabilir