yama gerçekten iyi.(Beşiktaş için (Kartal Gol Gol Gol) tezahüratı olsa çok güzel olurdu:)
herşey güzel yapılmış.Ancak menü gerçekten kötü gözüküyor.Biraz daha güzel bir menü yapılamaz mıydı.Hiç renk yok menüde.Canlı ve etkileyici olabilirdi.Ayrıca Beşiktaş'ta neden Ali Güneş konmamış.Yapan arkadaşlar Fenerli ve Ali'ye sinir mi oluyor?Ayrıca tezahürat nasıl konuyor ve Beşiktaş için tezahürat koyabilmek için ID'si ne..Ayrıca takımlar arasında güç olarakbir dengesizlik yapılmış.Neyse daha iyisi olamaz zaten.Tebrikler ve Teşekkürler.