bart_ Güya Grand Theft Auto - San Andreas'ın kapak resmine benzetmeye çalıştım bence fena da olmadı. The Game - The Doctor's Advocate :)
MateJa konusunu bende beğenmedim.. ama estetik açıdan da beğenmedim.. kişiliksiz bir yüz bozuyor çalışmayı :) edit : dertlerimiz konusuna mı koysaydım ki resimi.. daha uygun olurdu heralde..
LuNaT1C evet 2 sanatçımız bir eser yapmışlar sanatsal bakımdan gayet 2 başarılı çalışma tebrik ediyorum arkadaşlar.