03Gs1905 Sezai dalga geçme ya.. :) photshopla pek haşır neşir değilim deneme yanılma yoluyla uğraştım biraz. Üsteki resim 2 dakika Alttaki 10 dakkikada yaptım.. :)
cracks şöle bi avatar.:) şöle bi ablam için hazırladıım emre aydın wallpaperi sevmedim ama.. şöe bnaşka bi avatrar. şöle başka bi avatar (2) şöle bi asc.. şöle bi asc 2 hepsini 2 günde yaptım canım sıkıldıkça:)
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: cracks Efsane Geri Döndü :P Version 2 14e dikkat:p hangi effectleri kullandın??
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: muhammed_bjk photoshop CS2yi yüklemek kaç saat sürebilir. Kayıtla ve Aktivasyon ile 30 Dk. :rolleyes:
Eagle_Claw scnye geri döndüm bide photshop yapayım dedim:D sizin ki kadar olmasada bu da benim ilk kez buraya koyma isteği kıpraştı içimde.=)
___GS___ Orjinal Mesajı Yazan: Sniper Giyaba Necati: ghost rider den aldim kuru kafayi:D çok güzel olmş kardeş