David_Beckham buda boyanmamış bir evdi daha düne kadar ibir sitede gördüm boyanmamış evi adamlar zaten photoshopda boyasınlar diye vermiş bende kıramadım... nasıl olmuş yandaki yazı MADE İN SERDAR :) :cokkomik:
noregister Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) bunuda biraz önce karaladım geceleri ilham geliyor:) resimde dikkat etmenizi istediğim yer çimler %100 kendim tasarladım sıfırdan çimleri gerçekci olmuşmu acaba yorumlarınızı bekliyorum.ilerde daha da geliştirip tam saha yapacağım. abi orta sıralarda bi adamın arkasında bi haerif eğilmiş bişeler yapıyo???bide fena olmamış aslında..
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: noregister abi orta sıralarda bi adamın arkasında bi haerif eğilmiş bişeler yapıyo???bide fena olmamış aslında.. dikkat bile etmedim valla:) zaten orda dikkatini çekmek istediği yer çimlerdi diğerleri süs
David_Beckham Orjinal Mesajı Yazan: Hami(10) dikkat bile etmedim valla:) zaten orda dikkatini çekmek istediği yer çimlerdi diğerleri süs Orda ne yapıyor acaba???
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay buda 2. arabam yorumlar...------>>> güzel olmuş :applause: :applause:
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: David_Beckham Orda ne yapıyor acaba??? o arkadaki futbolcudan bahsediyorsan galiba tam yere uzanıcakmış foto çekilmiş :) doğrusu bende bilmiyorum resmin orjinalinde de var o adam ve naptığı belli değil:)
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: erelfb şu photoshop u bi kullanabilsem neler yapıcamda ... :D o da bir marifet..:D