güzel olmuş.. tberikler..
Hepsi gsl. Tebrikler..
Fevkalade.
hepside süper olmuş;)
placebo lar güselmiş
saolun ;)
hakketten çok ii çalışma çok güsel olmuş.
İşte buda benden büyütüp bakın hangisi güzel söyleyin...
YORUMLAR...
2.si dahada güzel bence
Orjinal Mesajı Yazan: bart_ 2.si dahada güzel bence
Orjinal Mesajı Yazan: bart_
+1 bncede 2.cisi daha gsel.
ikiside hoş ilki sanki kanla yazlmıkş gibi duruyor..
Can sıkıntısı...
Güzel olmuş gerçekten Emre.
Teşekkürler Gökhan.
güzel. ;)
güsel olmuş..:cool:
Yorumlar işin teşekkürler.
edit :)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: