eywlah arkadaşlar anladımm,,,o diilde çöm olayı yapmayın 7 senedir oynuyorum dikkatsizlik işte:PP,,,,aslında ingilizce yetmezliğide denilebilir..peki bi soru da... sözleşmeyei nası korumaya alıyosun,,diğelim oyuncumla 2008 kadar anlaştım ama,,2006 yılındayken başka klup oyuncuma aproach to sign olayına girdi,,ee nası yapcaz şu ana kadar başımada gelmedi hiç,,ama anlatığınıza göre geliyomuş..