o prince den yediği blok belkide hayatının en kötü bloğudur çünkü vc 15 in dediği gibi nba tv de en az 20 kez gösteriliyo...ama reggie pacers ta olduğu sürece takımına yaptığı katkılarla genellikle üçlükleriyle ii bir oyuncu olduğunu kanıtladı ve kariyerinin en yüksek noktasında da basketbola noktayı koyuyo...allah nba de oynayan temsilcilerimiz için de böyle bi kariyer nasip eylesin amin.