Yeni bölümün en büyük bombası:
Hani Canan evden ayrılırken Almanya'ya kızların dayılarının yanına gideceğini söylemişti.İşte sonunda Almanya'dan dayı gelmez mi!Buket dayısına "Dayı annem nasıl" diye sorar.Dayısı Canan'ın Almanya'ya hiç gelmediğini söyler.Zafer ve Buket bu duruma şaşırır.(Duygu'da kızların dayısı geldiği zaman onların yanındadır.Kardeşi kendisinin Almanya'ya gelmediğini söyleyince Fatma ve Demet Duygu'ya doğru bakarlar.)