ceza99 bnc roonay tek basına zaten ıkılı forvet :)...c.ronaldo ve rooney dıorm..bazen c.ronadlo forvet oynuo..o zmn çok i anlaşıolar...
ggurak Reyes - Henry, ya da Bergkamp - Henry (hücumda bol pas lazomsa Bergkamp - Henry daha makbul)..
yavru kartal Herkes'in ikilisi çok tehlikeli ve güzel.Ama bence en güzeli Crespo-Shewchenko.Alternatif olarak Adriano-Martins'i de sayabilirim....
tramp_1905 Bide dikkat ettim dogru duzgun yazan herkeste Henry war. Burdan ne sonuç çıkartıyoruz demekki..