Flexy Internet üzerinden birçok Tv kanalını izleyebileceğiniz,ayrıca Radyo Kanallarınıda dinleyebileceğiniz süper bi program.Tv Kartı Gerektirmeyen Uydu Yayınlarını sevenler için bulunmaz fırsat. :gurup: Not:Windows Media Player Ve Real Player Codecleri Gerektir. Program İçin: http://www.ahusoft.com/download.htm K-Lite Mega Codec Pack 1.16: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
Flexy Orjinal Mesajı Yazan: NORTON AMA LINK BOZUK... hemen hallediyorum merak etme. Sağ klik hedefi farklı kaydet ;)
Flexy Programdaki Diğer küçük işlemler için(Açılınca Anlarsınız)e-posta adreslerinizi yazın.(Özelden Topic kirliliği olmasın yine) ;)
Flexy Orjinal Mesajı Yazan: Azro teşekkür ederim Flexy programları indirdim şimdi denicem... Edit=ya ben şimdi indirdim programı STAR TV yi açtım ama ekran gelmiyor Arada bir sorun çıkartabiliyor ama genelde iyi yazılmış bi program tüm kanallarda aynı sorun varsa senin makinadanda olabilir.Codecleride yüklediysen önemli bi problem olacağını tahmin etmiyorum :rolleyes:
muzzy..! Orjinal Mesajı Yazan: Azro teşekkür ederim Flexy programları indirdim şimdi denicem... Edit=ya ben şimdi indirdim programı STAR TV yi açtım ama ekran gelmiyor Biraz beklemen lazım. Bazı kanallarda ilk başta 20KB ile gösteriyor bu da görüntü için yetmiyor. Biraz beklenildiğinde geliyor. Tabi bazı kanallar da açılmıyor değil. ----------------------------------------------------------
muzzy..! Yapamazsın çünkü sana yollanan göörüntü öyle Ancak aynı kanalın 64/120/250 vs.. versiyonları var rakam yükseldikçe kalite artar tabi hızıın da iyi olması gerekiyor.
Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: HaKaN YaKiN bide parali yaziyor 14 gün icinde register etmem lazim mis onu nasil yapacam ??? Yasadışı olduğu için konuşmak yasak ama serial ve crack sitelerinden onun serial'ini bulman lazım
Kaurismaki Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Teşekkürler. Acaip işime yarayacak. :) :) saolasın Flexy..
Flexy Sanırım programın yeni bi sürümü çıkmış linki düzelttim son sürümünüde deneyebilirsiniz.Saygılar!
Flexy :cokkomik: :nanik: :kavga: :silah: Allahım ne dengesiz insanlar varya ne kapısı akli dengen yerindedir umarım neyse geyiğe çevirmeye gerek yok :D