HaTcHeT Ben Ve yavru Kartal boyle bir organizasyon düzenLemek istiyoruZ.. gelmek isteyen arkadaşlar yazsınlar.yer Daha sonra belirleyeceZ.. Amacım hem onlıne sız oynamak hem bırbırımızı daha iyi tanımak.. :gol
yavru kartal Evet yapalım şöyle geniş kapsamlı bi PES4 turnuvası.İllaki Büyükçekmece olcak diye bişey yok arkadaşlar.İstanbul'da ortak bi yer belirleriz orada yaparız.Örneğin beşiktaş çok uygun herkes için bence.Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum...
HaTcHeT Yavru kartal beşiktaştan mada bakırköy olabilr.Yanlızca ne zaman yapacağımızı ayarlamamız lazım.