cimbomlusamet arkadaslar aranizda hic galatasaray tezahuratlari yapan yokmu?bi soru daha ali samiyen stadi yapan varsa soylesin de maclarimi samiyende yapmanin keyfini cikariyim :lol: :lol:
saviola83 http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=40517 burda tezahüratlar var. http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=40054 burda da sami yen
ua_gokhan1905 Orjinal Mesajı Yazan: serkann evet ço güzel olmuş tbr kim yaptı ise arkadaşım şunu bi dene