Kokane Bu sefer 2side güzel. Adamin sesi zaten komik :cokkomik: http://www.flashberk.net/bipbip.html http://www.flashberk.net/kar.html
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: taifun 1.si werilmişti Evet pardon sonradan gördüm ama 2. verilmemisti diye öyle biraktim.