Merhaba arkadaşlar,
Benim option file ile ilgili 1-2 sorum olacaktı:
1. Yeni transferler ve oyuncuların özelliklerini değiştirebilmek için kullanacağım yardımcı program var mı?
2. Bende Wolf Furry 2.0 vardı. 2-3 master lig, pek çok formation, lig ve kupa savelerim vardı. Dün Wolf Furry 2005'i yükledim. Tüm eski dosyaların yedeğini aldım. 2005'in bir tek master lig açılınca yeni formaları göstermesini beğendim diğer özellikleri beni tatmin etmedi. İlgili dosyaları geri çektim, option file'yi de tabii. Ama ilk açılışta bir hata veriyor 2100 kb bilmemne diye ve save dosyalarımın hiçbirini göremiyorum. Ayrıca sanırım yeni bir option file üretti. Şimdi bütün savelerim gitti mi? Yoksa kurtarabilmem için bir çözüm mevcut mu?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.