Ya arkadaşlar 5.başlığım bu aynı konu üzerine ancak cok uyuz oluyorum bu creation center(oyunun kendi icindeki)ile yaptıgımız adamların çorapları herkeste böle sümsük gibi mi yoksa bu beta - full muhabbetinden mi kaynaklanıyo,yok değilse lütfen biri bisiler yazsın ya cıldıracam patch falan da mı yok?