grubun yaptığı müzik güzel grunge ın Türkiye'de temsilcilerinin olması daha güzel tabi biraz kurban gibi olmaya çalışıyorlar vokalin sesi de baya iyi ama biraz şımarık hareketlerini gözlemlesem de arkada müthiş bir davulcuları var. eskiden konserlerinde falan hasreti ingilizce söylerlerdi çoğunlukla onun dışında iyi şarkıları da var ama sen varsın, wooden love, niye gittin gibi.