bana göre ya beşiktaş yada efes.beşiktaş şu aralar varda sızda iyi olduğunu kanıtladı hem sonra el amin,morning,haluk,andy alles gibi yıldız oyuncularda var...efes ise yıldızlarıyla ve tecrübesiyle bu işi götürebilir diye düşünüyorum :applause: :applause: