Orjinal Mesajı Yazan: Axeman
Arkadaşlar ben Amd 64 3200 kullanıyorum.1024 ram ve fx5700 256 mb gfx Asus k8v anakartım var.Bu sistemin olması gerektiği gibi çalışıyor olduğundan şüpheliyim.Bilgisayarımdan özelliklere girince 2.20 ghz yazıyor.Bunun daha fazla olması gerekmez mi?Bu yüzden bazı oyunlarda kasmalar da yaşıyorum.
Bıos ayarlarının düzgün yapılmadığını düşünüyorum.Bilen arkadaşlar lütfen yardım etsin. :,(
İşlemcilerde saat hızı tek önemli faktör değildir. AMD64 yani 64 bit bir işlemciye sahipsin, hypertranspot dışında bu işlemcinin üzerinde memory controller bulunmakta ve bu da bellek kullanımının daha etkin bir şekilde kullanılmasını sağlar. 6.4 gb/s bant genişliği demek bu....
Ancak 64 bir işlemciyi gerçek gücünde kullanabilmen için işletim sisteminin ve kullandığın programların 64 bit olması gereklidir.
Sana tavsiyem şu sıralarda 365 gün deneme sürümü ücretsiz olarak indirilebilen Windows XP 64 bit edition'ı indirip kullanmandır.
Ben su anda kullanıyorum ve yavaş yavaş 64 bit AMD Athlon destekli uygulamalar gelmeye başladı, örnek olarak Chronicles of Riddick oyununu bir test et istersen :) Oyun Athlon 64 destekli ve gerçekten hissedilir bir performans artışı göreceksin.
Bu sayede 64 bit işlemcinin gerçek gücünü kullanabilirsin.
indirmek için
http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/default.mspx
sonuçta işlemcin ile ilgili bir sorun yok. Saat hızı önemli değil 64 bit işlemcin var keyfini çıkar :D