BOLVADİNLİ Pes4 Şükrü Saraçoğlu Stadını indirdim ama nasıl yüklenecek???? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
bandobras bak indirdiğin .rar dosyasının içinde 4 tane dosya var ya .daha doğrusu önce 0_text.afs yi aç .ondan sonra indirdiğin dosyaların adındaki dosyaları bul ve import et galiba stw20base li bişey ben böyle yaptım
saviola 654 yeter :mad: :mad: :mad: herkes bıktı bu konulardan we/pes eding te scoprionun yama sorunlarınıza karşı kesin çözüm var bi bakın ya böyle gereksiz konular yüzünden konular çoğalıyo istediğimizi bulamıyoz :mad: :mad: