_Ghost_ Bana Ekran kartını performansını test edebileceğim veya performansını yükseltebileceğim bir program yollar mısınız ve ya link verir misiniz???????
Axeman Bu konuda ben de hiçbirşey bilmiyorum.Sadece dergi cd lerinden verilen sürücüleri yüklüyorum o kadar.Overclock falan oluyomuş ama nasıl yapıldığı hakkında bilgim yok.Bilen arkadaşlar bu konuda bizi aydınlatırlarsa sevinirim.
OveRHaLF http://www.computergames.ro/site/p/downloads/o/download-details/lng/en/dowid/4195/ 3d mark 2005 eğer ekran kartın son çıkanlardansa