Ben,afs explolerda güzel tezahüratlari masaüstüne export edip Fenerbahçe'nin idsine wgsden import etmistim.Normal bagiriyorlardi.Bugün daha genis bi arastirma yaptim afsde ve en güzel tezahüratlari import ettim.Ama stattan tik gelmemeye basladi.
Sizden ricam sp_001_01.adxdeki tezahüratlari önce export edip buraya upload etmeniz.Biisi yaparsa gerçekten çok mutlu olucam.Lütfen..