arkadasar size bi sorum olucak
yaklaşık 2ay once aduyu aldım we oynatamıyorum :bilmemki:
oyuncunun yanında INE yazıyo kadroya aldgımda this player is ineligbe yazıyo
oyuncu da smdi mutsuz oynamıyo diye :(
nasıl oynatıcam ben aduyu
yardım ederseniz sewinirim :scn_onay: