Orjinal Mesajı Yazan: Kevin-Garnett
ya nasıl açças söleyin pls
dosyayı windows excel le açacaksın
Orjinal Mesajı Yazan: ozdi
arkadaşlar burada Smaç+Smaç+Smaç Yazıyor. Bu nasıl oluyor..
hangi tuşa basmam gerek
bu kombinasyonda önce smaç sora smaç v b kz daa smaç tuşuna bascaksn her yaznda örnein ribaund+şut önce zıplamaya srada şut a bascaksn